Re: spuda la xorx

la and cusku di'e

> mi pu jinvi li duu lu pe va liu cu nae tergerna

i je'a tergerna  i lu va [ku] li'u cu sumti

(to mi na birti le du'u mi jikau zo mi cu sumti zo broda
vau le nu mi broda  i ma ka sumti toi)

> ikuibo pu e ca mi na jinvi li duu malglico

i xu do jinvi le du'u zo va cu sinxa na'ebo le'e sirji

> i kui ro da poi se malglico koa cu jalge loi gi kulnu genai bangu
                                               ge       gi
> isekiubo pehi na mabla

i mi na jimpe  i ie ro malglico cu jalge loi kulnu  i seki'ubo mo
i xu na kulnu jalge fa le nu pilno zo va le nu sinxa lo pagbu be
lo seltcidu

> Rahunai, xu do djuno li duu dahinai la Goran bau lo jbobau
> fi sohi da pu bae JINGA fo le se sanga fe sohi ka selsla gie
> selsia?

i ue mi na pu go'i  i uisai a'o la goran ba zmadu skicu la'e di'u

> True for the official prescribed grammar, but not true for the
> dialect I'm using.

Is {li pa namcu} a sumti or a bridi in that dialect? (In standard
Lojban it is a bridi.)

co'o mi'e xorxes