Re: spuda la xorx

> la and cusku di'e

> i je'a tergerna  i lu va [ku] li'u cu sumti

.ie

> (to mi na birti le du'u mi jikau zo mi cu sumti zo broda
> vau le nu mi broda  i ma ka sumti toi)

.i pe'i ju'oru'e zo mi cu sumti zo broda cu'u lu mi broda li'u .i lo
ma'oste cu te ciska zoi gy.

sumti sum     su'i argument
x1 is a/the argument of predicate/function x2 filling place x3 (kind/number)
1b2373    (x1 and x2 are text); (cf. bridi, darlu, gismu)

.gy. .i mi basna lu le pamoi je remoi sumti cu selsku li'u .i mu'a mi
cusku lu mi selcme zo goran. li'u .i do spusku .ei lu zo mi cu sumti zo
selcme li'u .enai ke lu mi sumti zo selcme li'u .a lo'u mi sumti selcme
le'u .i ri gendra gi'eku'i smuni tcefrica cai .i to xu zo ke kakne lenu
ve lasna lo sumti toi

.i nartergerna .i .e'u lu pu je ca li'u

> i xu do jinvi le du'u zo va cu sinxa na'ebo le'e sirji

ki'a

.i la goran. cu ju'osai te pinka .i pe'i lenu zo kalci se cusku basti lo
malselkai selsku kei na jbodra .i ko morji ledu'u ma smuni lu jikca
toldi li'u pe la'ezoi skami lojex.txt .skami .i mi te benji lo mabla
vensajgau .enai lo kalci .i ji'a lu lo kalci li'u mabla naja ba'e nutli

> i ue mi na pu go'i  i uisai a'o la goran ba zmadu skicu la'e di'u

.i ja'o do casnu lo la intrsek,cn. te jivna noi se jdice fa ledu'u ke'a
traji lo ka xlali ku lei ropno se sanga .isefaubo mi ba ci'aski jy. .u'i

Dialect!?!? In lojban!?!? Already!?!? The baseline!?!? Means nothing!?!?
[ :) ]

co'o mi'e. goran. noi tolnei losi'o lo jbobau co'a se fendi

--
 //       le ka misno cu zasni       \\
|| .i ku'i le ka tolterju'o cu vitno  ||