spuda la xorx

Xorxe:
> i pe'i lu pe va li'u malglico  i e'u lu pe di'u li'u

mi pu jinvi li duu lu pe va liu cu nae tergerna
ikuibo pu e ca mi na jinvi li duu malglico

> i ku'i la goran cu catni certu loi malglico zekri
> i e'o gy te pinka

i kui ro da poi se malglico koa cu jalge loi gi kulnu genai bangu
isekiubo pehi na mabla

Rahunai, xu do djuno li duu dahinai la Goran bau lo jbobau
fi sohi da pu bae JINGA fo le se sanga fe sohi ka selsla gie
selsia?

> But {li} is ungrammatical there. It has to be followed by a PA,
> not by a selbri.

True for the official prescribed grammar, but not true for the
dialect I'm using.

coo, mie And