Re: coi za'e jboterymri

>    ni'o mi'e .mark,l.  .i ba'acu'i la'a mi pu'o cilre la lojban.  .i pe'u
> .o'odai ko lo mi jbozi'u .a za'e lobselsre cu fraxu gi'e cikre

coi fi'i mark,l

i mi gleki le nu lo drata be lei slabu cu mrilu bau la lojban  i ui ui
i le do se ciska na mutce nitcu le nu cikre  i ku'i lo do lojbo zirpu ki'a

>    ni'o .oinai mi cu plika'e la bauresperanton.  .i ba'anai mi puze'a kelci
> la baurLEI'adan.  .i li'a le runbau .a le bangu co se za'e turyzba cu cinri
> mi  .i se'oza'a la lojban. co'a trina mi  .i za'a mi cu nanmu gi'e makcu
> .i ka'u mi cu bemro gi'e speni gi'e xabju la be'orteksas.

i mi ji'a se bangu la esperanton  i mi djuno lo dukse tolmutce la la'adan
i xu zasti fa lo cecmu poi tavysi'u bau ly

>    ni'o .a'o ma'a le lojbo xatra ba canja  .i ka'u zoi .jy. cvarms@eden.com
> .jy. ca judri mi le samsnuci'e

i pe'i xagmau fa le nu gubni mrili ja'e le nu so'i prenu ka'e se prali
i lei cumki po'u lei nu tcidu bau la lojban cu mo'amei  i e'e ko di'a ciska

co'o mi'e xorxes