Re: coi za'e jboterymri

FII DOI MARKL!
[to ko na xanka gia se raktu vau be loi ge cizra gikui racli gi
selpli be mi gi lerfu toi]

>   coi za'e jboterymri .a zo jboxemymri .a za'e jboxelymri

le diu lujvo cu nae cnino i pehi drani fa zo jbotermri e zo
jboxelmri i fo le cmaste cu drani fa zoi gy xem gy fe le ka
rafsi be zo xe ijekui ro jbotaa zo xel pilno i le nunpli cu
catni se curmi
nio lu coi zo jboxemymri liu cizra i xu do rinsa le valsi?

>   ni'o mi'e .mark,l.  .i ba'acu'i la'a mi pu'o cilre la lojban.

ihe

> .i pe'u .o'odai ko lo mi jbozi'u .a za'e lobselsre cu fraxu
> gi'e cikre

ko se fraxu ikui mi na cikre kakne kiu mi ro maa zmadu le ka srera

> ni'o .oinai mi cu plika'e la bauresperanton.  .i ba'anai mi puze'a kelci
> la baurLEI'adan.

ri du la LAadan, xu?

> .i li'a le runbau .a le bangu co se za'e turyzba cu cinri mi

do cohi facki pa lo moa traji be le ka zabna

> .i se'oza'a la lojban. co'a trina mi  .i za'a mi cu nanmu gi'e makcu
> .i ka'u mi cu bemro gi'e speni gi'e xabju la be'orteksas.
> ni'o .a'o ma'a le lojbo xatra ba canja
> .i ka'u zoi .jy. cvarms@eden.com .jy. ca judri mi le samsnuci'e

mi xenru le nu na cumki fa lo dahi nu mi te xatra kei kiu le nu mi
ge zao tavla gi jundi le mi se bilga

coo, mie And