Re: lo lai xorxes selspu

And:
> mi junri pu i mua le lerfu pohu le by cu spano se bacru
> te tai lo snacfa be zo va te lea le nu le vacri jaa litru
> le moklu

i go'i  i bau le spanybau zo by zo vy mintu le ka se bacru

> bae mi na birti i mi cusku mahi lae zoi za fonetiks

i uanai mi djuno da'aso'a da fy

> do carmi tolvairtoltugnei

i zo'o ro krinu cu xamgu le nu selpilgau le bangu  i ku'i mi ca'a
pu se cfipu  i ki'u ma pilno lu ganlo moklu li'u tezu'e le nu
skicu le nu vacri litru zunti

> i ko djuno loe duu na le moklu cu ctebi gia stela kei

i li'a go'i  i le moklu cu kevna  i ku'i le nu le moklu
cu ganlo cu mintu le nu le kevna na se canko

> loe duu zoi za pedant za to kui na dzena le glico valsi
> toi valsi fi le laorbau fe lo se ganxo be le tabra se brife

i xu le spano valsi po'u zoi za pedo za noi se smuni zo gaxselkafke
cu ckini zoi za pedante za  i zanru

> i ko finti lei se nitcu valsi poi xamgu zmadu

i mi stidi zo varzunsna  i pe'ipei

co'o mi'e xorxes noi na nelci le nu tabra se brife se ganxo