lo lai xorxes selspu

Xorxes:
> i mi na birti le du'u do junri gi'ikau xalbo

mi junri pu i mua le lerfu pohu le by cu spano se bacru
te tai lo snacfa be zo va te lea le nu le vacri jaa litru
le moklu

> i pe'i mi'o na mintu jimpe le du'u makau smuni lu ganlo
> moklu li'u

bae mi na birti i mi cusku mahi lae zoi za fonetiks

>                                                           ^le nu
>           ^cu
> i pe'i va'o le nu le moklu cu ganlo kei no sfani cu kakne le nu
> nerkla le moklu

do na traji snada tadni le moklu sance saske
i na ku lo sfani te klesi

> i ca le nu bacru zo gy kei le vacri na litru i
> ku'i caku le moklu cu kalri

do carmi tolvairtoltugnei
i ko djuno loe duu na le moklu cu ctebi gia stela kei e
loe duu zoi za pedant za to kui na dzena le glico valsi
toi valsi fi le laorbau fe lo se ganxo be le tabra se brife

i ko finti lei se nitcu valsi poi xamgu zmadu

coo, mie and