Re: Chitchat

> i ca le nu mi verba kei mi ta'e klama le xaskoi ca so'a nanca ze'a
> lo masti  i mi mutce nelci le xamsi  i mi morji le nu zbasu lei dinju
> lo canre  i ji'a le nu kakpa lo canre gi'e zbasu lo naxle gi'e clugau
> le kevna lo xamsi djacu  i le nu kelcrvoleibol  i oinai banli cedra

.i go'i cai .i mi kai leka kansa be lo so'i pendo pu klama lo xaskoi
gi'emu'ibo limna .i ca ze'apu mi kansa pa po'o pendo goi ko'a .y .i ku'i
la'edi'u se zabna lenu mi ko'a prami no'i mi'o na za'e lolnalcrubolda'i
.u'iro'e kelci ki'u lonu le canre xaskoi cu darno

> i aucai mi klama  i ckire  i to le nu senca cu tolkargu toi

.i ba'a senca si senva .i si'a mi la'a .uu na vitka fi la DIznilend. .i
.iesai

co'o mi'e. goran.