Re: reply: (1) veridicality

> i mi na selsau ky  i ky mo

la kris. ji'e te preti ky. lu .i la'o gy. MU* gy. cu terjivna xu? li'u

.i piso'o jei go'i .i ri goi ko'a cu se samgrikei .i so'e ri se jmaji
lei kelci sezu'e lenu ri penmi ce'o tavla .i la'o gy. MUD .gy. .e la'o
gy. MUSH .gy. .e la'o gy. MOO .gy. .e le drani cu cmima ko'a .i .e'u do
troci lenu vitka fi ri .i lo liste be ri pu zvati le selfu be fi la fytypy.
bei vi la'o samgri. caisr2.caisr.cuvmb.edu:/pub/MUSH .samgri
.i .e'u mu'a .e'u do se selfu la'o samgri. srcrisc.srce.hr 8888 .samgri
la telnet.

> i'e
> i pe'i mi cusku lu srera le du'u cusku makau le mokau se tavla li'u

.i .uesaizo'o do ba'e jimpe de'u

> i ki'anai  iku'i ki'u ma zo mav

.i leni ba'e tcecafne fa lenu ba'e la mav. co'e

> co'o mi'e xorxes

co'o mi'e. goran.

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi