Re: TEXT: la santaKLA,us. cu zasti

> .i pau lei seldunda .e lo notci cu ba nenri le cutci xu? .i vi le merkygugde
> ,sei la'a le so'e do'o se djuno, le xisnunjbe seldunda cu nenri lei smoka
> (to .e ni'a le tricu toi) .iku'i mutce vajni fa leka lei smoka cu jinsa
> .ini'ibo la xisnunjbe patfu cu terpa loi smoka panci zo'o (to .i zo'onai le
> ti smoka cu noroi seltaxfu toi)

.i mi'a caba'o facki lei dunda ni'a le tricu ca lo xisnunjbe nicte
gi'e capu'o go'i ne'i le cutci ca lo se detri be li xa pi'e gai

.i .u'isai .i mi nelci di'e

co'o mi'e. goran.

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi