Re: .ui xagnuzba

> .uicai .i mi troci skicu la lojban. le mi pendo .iku'i py. se cizra mi leka
> mutce temci pilno fi lenu cilre lo bangu be mo'ada .iku'i py. .uu na banske
> .a'u se cinri

.uudai .i so'e prenu go'era'o .iku'i mi se pendo so'uda goi ko'e poi
se cinri le simsa .iku'i piso'e ko'e guntce .iseki'ubo ri temci
na banzu lenu cilre lo bangu .i ki'u la'edi'e mi ctuca lo po'o pamei

co'o mi'e. goran.

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi