Re: .ui xagnuzba

>                     ^cu

.i xu di'u taurbi'o .i .ie za'a go'i

> i zanru  i xu ko'a tcidu le mriste  inaja coi doi ko'a

.i .uu na go'e .iku'i mi cusku le do selsku ko'a
.iku'i ko'a cpedu lonu mi ctuca ko'a fo la .iuniks.
.i lenu pu'o ja'e pisu'ocu'o go'a cu pisu'osi'e mukti lonu go'i

> i pe'i do djisku lu ko'a nelci ro se jarco be mi bei ko'a be'o
> po la lojban li'u

.i'esai

> co'o mi'e xorxes

co'o mi'e. goran.

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi