Re: TEXT: la santaKLA,us. cu zasti

> .i mi na nelci lu patfu xisnunjbe li'u mau lu xisnunjbe patfu li'u pei

i ieru'e

> no'i .uuse'i lo gugdrxrvatska jdaralju cu malxusra lesi'o lo xisnunjbe
> patfu na zasti to .i so'i gugdrxrvatska prenu cu za'e xrisrkatolike toi
> .i .ianaicaivu'ocu'i

i ie
i xu lei ci prije nolrai ca'o zasti  i vi le gentygugde cu tcaci fa le nu
dunda lo'e selkei lei verba ca le prije nolrai detri  i le verba cu ciska
lo notci tezu'e le nu cpedu fi ro le ci nolrai fe pa seldunda  i vy punji
le notci le cutci nenri ca le nu ba'o sipna  i ca le bavlamdei vy facki
lei seldunda e lo notci befi lei nolrai

> co'o mi'e. goran.

co'o mi'e xorxes