Re: TEXT: la santaKLA,us. cu zasti

> i li'a la patfu xisnunjbe cu zasti  i mi nitcu no logji nunja'o
> le nu krici di'u  i banzu fa le nu zgana lei seldunda
> ca le xisnunjbe cerni

.i mi na nelci lu patfu xisnunjbe li'u mau lu xisnunjbe patfu li'u pei

no'i .uuse'i lo gugdrxrvatska jdaralju cu malxusra lesi'o lo xisnunjbe
patfu na zasti to .i so'i gugdrxrvatska prenu cu za'e xrisrkatolike toi
.i .ianaicaivu'ocu'i

> co'o mi'e xorxes

co'o mi'e. goran.

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi