Re: TEXT: la santaKLA,us. cu zasti

xe cusku di'e fu la xorxes
>i xu lei ci prije nolrai ca'o zasti  i vi le gentygugde cu tcaci fa le nu
>dunda lo'e selkei lei verba ca le prije nolrai detri

.i le prije nolrai detri cu se detri ma .i xu? go'i la pamast.

>i le verba cu ciska
>lo notci tezu'e le nu cpedu fi ro le ci nolrai fe pa seldunda

>i vy punji le notci le cutci nenri ca le nu ba'o sipna

pe'i lu<< ca lenu pu'o sipna >>li'u .e lu<< pu'o lenu sipna >>li'u cu zmadu

>i ca le bavlamdei vy facki
>lei seldunda e lo notci befi lei nolrai

.i pau lei seldunda .e lo notci cu ba nenri le cutci xu? .i vi le merkygugde
,sei la'a le so'e do'o se djuno, le xisnunjbe seldunda cu nenri lei smoka
(to .e ni'a le tricu toi) .iku'i mutce vajni fa leka lei smoka cu jinsa
.ini'ibo la xisnunjbe patfu cu terpa loi smoka panci zo'o (to .i zo'onai le
ti smoka cu noroi seltaxfu toi)

ni'o puzuku puzuku roda dandygau lei smoka le fagstu mu'i lepu'u lei smoka
cu sudga binxo .i la xisnunjbe patfu ta'e setca lei seldunda le smoka .iku'i
ca cabdei loi mi'a vacri cu toljinsa .ije mi'a lazni traji seni'i lenu na
ka'e fagri gasnu .iseki'ubo mi'a pilno le'e sudminji .iseki'ubo da'i la
xisnunjbe patfu cu ze'eba setca lei seldunda le sudminji .e'u

  \  /    Chris Bogart          ftp://ftp.csn.org/cbogart/html/homepage.html
   \/     Quetzal Consulting    cbogart@quetzal.com