Re: ju'i doi pemfi'idji

coi goran

> .i zaku mi na ciska bau la lojban.
> .i pe'i le lo nunnarciska be mi bei do temci cu du'ecla

i ie du'ecla  (to pe'i do skudji zo ze'a enai zo za toi)

> ni'o mi mo'u zbasu lo goi ko'a rimni vlagri
> .i doi se cinri ko te notci fo mi

i a'u mi se cinri  i e'o ko benji ko'a e ji'a ko'e mi

> no'i mi cpacu lo valsi lo gimste .e lo rafste .e lo ma'oste
> gi'e fatgau ra
>    tosei .i mi pilnu zo loi zo valsi .inaja lu mi fatgau ra li'u
>    se smuni lo pe'ipei drata toi

i pe'i do pu cusku le sedu'u le valsi poi do cpacu ke'a lo gimste cu
mintu le valsi pe lo rafste ge'u e le valsi pe lo ma'oste
i mi jimpe le du'u do cpacu lei valsi lo gimste ku joi lo rafste ku
joi lo ma'oste gi'e fatgau ra

> gi'e ganzu lu'o ri fo le selyle'u
> gi'e rere'u fatgau ra ko'a

i'esai pilno zo re'u

> .i pe'i ko'a .e ko'e ka'esai pei se pilno fi lozu'o pemfi'i
> fe le na djuno be loi jbovla ku noi simsa mi

e mi (to zo'o lei na djuno enai loi jbovla cu simsa mi toi)

> co'o mi'e. goran.

co'o mi'e xorxes