ju'i doi pemfi'idji

.i zaku mi na ciska bau la lojban.
.i pe'i le lo nunnarciska be mi bei do temci cu du'ecla

ni'o mi mo'u zbasu lo goi ko'a rimni vlagri
.i doi se cinri ko te notci fo mi

no'i mi cpacu lo valsi lo gimste .e lo rafste .e lo ma'oste
gi'e fatgau ra
   tosei .i mi pilnu zo loi zo valsi .inaja lu mi fatgau ra li'u
   se smuni lo pe'ipei drata toi
gi'e ganzu lu'o ri fo le selyle'u
gi'e rere'u fatgau ra ko'a
   tosei .i mi stidi lesi'o zo fatgau selbri fi lo gasnu ce'o
   lo binxo ce'o lo se binxo toi

.i mi zbasu lo goi ko'e drani ji'a liste ko'a
.i ri se cmima lo xagrai rimvla girzu noi simpanra loi krasi zunsna
.e lo se klani be lo gy. cmima
.i pe'i ko'a .e ko'e ka'esai pei se pilno fi lozu'o pemfi'i
fe le na djuno be loi jbovla ku noi simsa mi

no'i loni ko'a barda cu ki'osamsrorau soremei
.i   loni ko'e barda cu ki'osamsrorau pasomei

co'o mi'e. goran.

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi