Re: Lojbanizing umlaut

Hu'tegh! nuq ja' ucleaar jay'?

=> as Nick once said anent
=> "rozgu", "deserves to die in the arse".
=Why? Why does a gismu for roses deserve to die in the arse? Nick may
=be hyperbolical, but he has usually struck me as sane.

.i ledu'u mi dukse tarti cusku cu drani .ia .iku'i ledu'u mi racli cu so'uroi
.iepei se senpi su'o prenu zo'o .i mi tavla fi lenu zo rozgu cu gismu .e'a
na.e lenu ri .ei gismu mu'i lenu ka'e pe'a zei tavla .i lenu zo rozgu cu
sinxa su'o se tcacynibli cu kulnu steci gi'epe'i na'e mapti le'e lojbo
gi'uste .isemu'ibo mi stidi lenu toljundi loi jaisecu'u darlu be leka zo
rozgu cu .ei gismu kei poi steci leka tcacynibli be'o

.i.a'o do'o se zdile le sralo se tcacysku poi mi pu pilno .i lei sralo cu
simsa mi leka nelci loi vlile joi dukse skutadji

--
Nick Nicholas. Linguistics, University of Melbourne.   nsn@krang.vis.mu.oz.au
        nsn@mundil.cs.mu.oz.au      nick_nicholas@muwayf.unimelb.edu.au
            AND MOVING SOON TO: nnich@speech.language.unimelb.edu.au