la mark,l fraba'u fi la and

> i la and pu cusku le ka
>   lu
>   li'u
> coi and  i ui mi ckire iki'ubo i'o do friti lo do rinsa

ki'e i ko morji le du'u ge ganai ro da selsku gi valsi gi lu lu li'u
li'u na bridi valsi

> i za'a do la'e zo y'y na'e pilno  i go'i ki'u ma?

zy to'e pluka mi ki'u le nu ge na se nitcu gi to'e melbi kei e lei drata

mi na'o tavla lo ge jbobau gi na se javni be fi le catni

i ku'i mi na djica lo da'i nu mi rinka lo da'i nu cfipu le se
citno be lo jbobau

> iji'a za'a loi jbonunsku cu'u piji'i le jboxelymri na'e vasru le denpa
> bu  iku'i po'o xu? do na'e pilno lo lerfu me'e zo y'y

ja'a go'i i ku'i la mark culsn sarji lo da'i nu le lerfu
pohu zoi gy h gy ckaji la'e zoi gy "alloglyph"/"allograph" gy

> i ro lujvo ca cnino mi

jvoste fa da noi ju'ocu'i do djica lo da'i nu do cpacu ke'a

> i a'o go'i
> iku'i za'a fo le jvoste fa zo jboxemymri cu drani

cumki fa lo da'i nu jvoste zo jboxemymri ki'u le nu ri pu selpli be mi
se ri'a le nu no da pu jimpe le selsku be mi

> iji'a le rafste zo xel enai zoi gy xem gy cu dunda

le rafste gi'e se ponse be mi cu slabu

> i oi le di'u bridi cu drani  i mi tu'a lu coi la'e zo jboxemymri li'u
> puca'a djisku

cumki i ku'i cizra

> i oi go'i ijeku'i mi pu djica rinsa la'e le valsi

ki'u ma do na cusku li coi jboxemymri li'u?
ro nu ri se bacru kei nu rinsa lo jboxelmri
i ro nu lu coi zo jboxelmri li'u nu rinsa lo valsi

> i xu? do na'e curmi le nu do fraxu lo mi jbozi'u

mi curmi i valsi le terzue sio do se fraxu

> i u'i ganai mi ka'e fraxu lo do lobselsre gi do co'i fraxu lo mi
> lobselsre

xe tugni gie nu sarxe

> i go'i  iku'i pe'i le jbogerna cu na'e curmi le nu le cmene cu vasru le
> lerpoi po'u ly abu

ma dunda lo kalci? ije gohi seraa ro dahi malglico

zoo

> i mi xenru le nu mi na'e jimpe

"You have discovered one of the too few extremely excellent ones
[="artificial languagea or manufactured-structure languages"]"

mou

coo mie and