la mark,l fraba'u fi la and

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

i la and pu cusku le ka
  lu
> FII DOI MARKL!
  li'u

coi and  i ui mi ckire iki'ubo i'o do friti lo do rinsa

> [to ko na xanka gia se raktu vau be loi ge cizra gikui racli gi
> selpli be mi gi lerfu toi]

i za'a do la'e zo y'y na'e pilno  i go'i ki'u ma?  iji'a za'a loi jbonunsku
cu'u piji'i le jboxelymri na'e vasru le denpa bu  iku'i po'o xu? do na'e
pilno lo lerfu me'e zo y'y

> le diu lujvo cu nae cnino

i ro lujvo ca cnino mi

> i pehi drani fa zo jbotermri e zo jboxelmri

i a'o go'i

> i fo le cmaste cu drani fa zoi gy xem gy fe le ka rafsi be zo xe

iku'i za'a fo le jvoste fa zo jboxemymri cu drani

> ijekui ro jbotaa zo xel pilno

iji'a le rafste zo xel enai zoi gy xem gy cu dunda

> i le nunpli cu catni se curmi

> nio lu coi zo jboxemymri liu cizra

i oi le di'u bridi cu drani  i mi tu'a lu coi la'e zo jboxemymri li'u
puca'a djisku

> i xu do rinsa le valsi?

i oi go'i ijeku'i mi pu djica rinsa la'e le valsi

> ko se fraxu

i xu? do na'e curmi le nu do fraxu lo mi jbozi'u

> ikui mi na cikre kakne kiu mi ro maa zmadu le ka srera

i u'i ganai mi ka'e fraxu lo do lobselsre gi do co'i fraxu lo mi lobselsre

> ri du la LAadan, xu?

i go'i  iku'i pe'i le jbogerna cu na'e curmi le nu le cmene cu vasru le
lerpoi po'u ly abu

> do cohi facki pa lo moa traji be le ka zabna

i mi xenru le nu mi na'e jimpe

> mi xenru le nu na cumki fa lo dahi nu mi te xatra kei kiu le nu mi
> ge zao tavla gi jundi le mi se bilga

i i'a  i le do xatra ne'i le jboste cu banzu

co'o mi'e mark,l