Re: toljbo ads

> Oi Xu kakne lodahi nu mio fanta ro nu lei ionai MALRAIMALRAI VECNU
> AHUNAI cu mrilu lei TOLJBO KALCI gubni selcuspikci ihenai OONAI
>
> mie And noi fengu

i pe'i na kakne  i le nu ro da zifre le nu mrilu fi le liste kei
noi xamgu cu se jalge le nu so'uroi lo tolyclite cu mrilu le ri kalci
i na se vamji le nu fengu binxo

> (sueromai, la nik jinvi li duu zo kalci pe va cu malglico ikuibo
> mi na tugni fi le se gohi ku kiu gi mi na nelci loi kalci ge
> rii mi loi kalci cu rinka lo nu gi rugni fa lei seldzu genai
> ferti fa lei purdi)

i pe'i lu pe va li'u malglico  i e'u lu pe di'u li'u  i ku'i la goran
cu catni certu loi malglico zekri  i e'o gy te pinka

> [NB I am using {li} as gadri for categories that are singletons
> across all possible worlds. The {le/lo/loe} distinction is
> gratuitous and arbitrary here.]

But {li} is ungrammatical there. It has to be followed by a PA, not
by a selbri.

co'o mi'e xorxes