toljbo ads

Oi Xu kakne lodahi nu mio fanta ro nu lei ionai MALRAIMALRAI VECNU
AHUNAI cu mrilu lei TOLJBO KALCI gubni selcuspikci ihenai OONAI

mie And noi fengu

(sueromai, la nik jinvi li duu zo kalci pe va cu malglico ikuibo
mi na tugni fi le se gohi ku kiu gi mi na nelci loi kalci ge
rii mi loi kalci cu rinka lo nu gi rugni fa lei seldzu genai
ferti fa lei purdi)

[NB I am using {li} as gadri for categories that are singletons
across all possible worlds. The {le/lo/loe} distinction is
gratuitous and arbitrary here.]