Re: status of lo/dapoi, here are some messages from the old thread

> .i la frodos. ka'e cusku lu mi viska lo crida li'u .i mi go'i lesedu'u
> mi viska le crida .a lo crida pixra .e ba'e nai lo crida

i iesai i lu lo crida cu crida li'u jetnu va'o le munje pe la frodos
i lu noda cu jmive crida li'u jetnu va'o le mi'o munje

i ku'i le du'u lu lo crida cu crida li'u jetnu cu natfe le du'u lu
noda cu crida li'u va'o le re munje  vedu'o zu'i

> co'o mi'e. goran.

co'o mi'e xorxes