Re: status of lo/dapoi, here are some messages from the old thread

> i pe'i go'i va'o ro munje vedu'o zu'i

.i la frodos. ka'e cusku lu mi viska lo crida li'u .i mi go'i lesedu'u
mi viska le crida .a lo crida pixra .e ba'e nai lo crida

> i ie li'a  i ku'i va'o ro da lu lo broda li'u mintu lu da poi broda li'u

.i pe'icu'iji'a go'i .ijo mi blejmi fi la'edi'u

> co'o mi'e xorxes

co'o mi'e. goran.

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi