Re: .i pemcrlaimriki fi mi

> .i mi zo se .ai.ei.oi cusku

i ua ue uo
i ia ie io

> .i zo lafti cu marji pe'i selbri .i de'u to'e klunu'i gi'e gliklu

i ie  i ju'ocu'i le nu malglico cu jboklu zekri
i pe'ipei zo sarji cu marji selbri  i xu la lojban ka'e se sarji

> .i mi so'ecu'o pilno lo te mupli be le satci bei zo selbrikemsumpli
> .a zo selbrisumpli noi tormau

i pe'i zo brisumpli dramau  iki'ubo pilno lo'e sumti le nu basti lo bridi
enai lo selbri

> ni'o leni le goi ko'a nu cusku bau lo glibau zoi gy. three sheeps .gy. cu
> zekri lo gliklu cu mintu pe'i leni le goi ko'e nu cusku bau la lojban. lu
> mi rinka le betri li'u cu zekri le jboklu .i mi na djuno lojei ko'a .e
> ko'e cu kulnu je'ikau gerna zekri

i pe'i do na djuno le ba'e du'u ko'a kulnu je'ikau gerna zekri
i lo jei ko'a kulnu zekri cu namcu  i lo'e se djuno cu bridi gi'enai namcu

i ku'i la'a tu'a do drani  i gerna zekri  iku'iku'i le jboklu cu bangu
kulnu  i cumki fa le nu loi gerna zekri cu kulnu zekri  i xu na go'i

(to ni'o sera'a zo i pe zoi gy limerick gy toi)
> .i ju'i doi glico ko pajni

i ie  i xu da ca'a tcidu

> co'o mi'e. goran.

co'o mi'e xorxes