Re: .i pemcrlaimriki fi mi

> i ki'a te zekri

.i mi zo se .ai.ei.oi cusku

> i zo'o zo'onai le nu sumti lafti cu zekri le jboklu

.i zo lafti cu marji pe'i selbri .i de'u to'e klunu'i gi'e gliklu
.i mi so'ecu'o pilno lo te mupli be le satci bei zo selbrikemsumpli
.a zo selbrisumpli noi tormau

ni'o leni le goi ko'a nu cusku bau lo glibau zoi gy. three sheeps .gy. cu
zekri lo gliklu cu mintu pe'i leni le goi ko'e nu cusku bau la lojban. lu
mi rinka le betri li'u cu zekri le jboklu .i mi na djuno lojei ko'a .e
ko'e cu kulnu je'ikau gerna zekri

> i ma se bacru ka'i zoi gy limerick gy
> i mi pu krici le du'u simsa zo limrik enai zo laimrik
> i xu mi mutce srera

.i mi .e lo mi ctuca .enai do so'icu'o srera .i lozu'o bacru zo laimrik.
ka'i zoi gy. limerick .gy. cu gligerna logji gi'e te ctuca mi lo mi ctuca
.iku'i lo glico gerna cu mutce tolsto .ije mi so'iroi ganse leka lo mi
ctuca cu tcesre

.i ju'i doi glico ko pajni

> co'o mi'e xorxes

co'o mi'e. goran.

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi