Re: .i pemcrlaimriki fi mi

> i go'i  i ku'i zo'o ro selfinti be bau la lojban pluka mi
> i rinka fa le nu toldukse

.iesai.u'i .i to xu lo'u toldukse sai le'u selsku drani toi

> i ie le'e kluzei cu roroi sidju le nu cmilygau

.i .ie .iku'i le jboklu na kulnu te zekri .a'o.ia

> i mi pu pilno zo pemcrlimeriki  i do go'i zo pemcrlaimriki
> i la and zo pemcrlimriki  i pe'i ma'a ei tinbe le se stidi
> be le glico prenu  i pe'ipei

.i pe'iji'a .iku'i pe'iga'inai ro lo jbovla cu se finti fo lo
selba'uvla .enai lo selci'avla .i .e'u lo le'avla ji'a go'i
vau .ienaipei

> co'o mi'e xorxes

co'o mi'e. goran.

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi