Re: Lojbanizing umlaut

la lojbab cusku di'e

> mi ranji. iku'i ca'o lenu finti kei mi na gunka le cukta .isemu'ibo
> mi rirci gasnu lenu krefu

i do jerna lo mentu be li so'u nu surla
i ju'o le cukta cu kakne cirko le nu do jundi kei ze'i so'u mentu pe le djedi

> .i.u'u mi tolmorji ledu'u ro bridi cu selsku jenai fatci
> .iku'i mi ca'o krici lenu loi gasnu cu .y. ba'e gasnu

i u'i li'a mi ba'e djuno le du'u ro gasnu cu gasnu

> .i mi jinvi ledu'u ro terbri na sinxa lo gasnu .ije su'o lifri, .ije
> su'o manri, .i mi jinvi ledu'u piso'i gasnu cu jmive ja se besna

i la'e di'u galfi le mi pu sidbo be le smuni be zo gasnu
i xu do jinvi le du'u lo djacu ka'e banrygau lo spati

> ni'o do danfu lu
> li'u

i oi mi na danfu
i seju mi na danfu la'e ra

> .i mi nago'i.

i li'a do ji'a na danfu
(to e'u ko pilno zo lu na.anai zo go'i  i e'u na'e pilno zo lu toi)

> i ku'i mi krici ledu'u so'i sumti cu cnano
>  terbri cu cnano mapti loi klesi
> co pagbu piro loi sumti

i pe'i mi tugni  i ku'i mi na'e birti le du'u le do selkri cu frica
  la'e le mi pu selsku makau

co'o mi'e xorxes