la bradfrd jbogirz

As you may know, I've been meeting with Colin Fine in Bradford for the
last couple of weeks to 'jbotavla' and for him to help me learn and use
lojban

Yesterday we went through a little text which I'd written at work (full of
errors, naturally), and he suggested that I send it to the list, both in
its original state and after correction, for people to comment on.

So, here goes (I think it'll be a lot easier to understand the second version!)

coi la tcid.
ni'o .a'o do cu kakne lenu jimpe le mi selci'a
ni'o mi se cmene la .andruc. .i mi caca'a nenri lemi briju .i mi ca zutse
crane le mi skami .i su'a mi du le skami nelci gi'e mu'i la'e di'u lemi jibri
se nelci mi
ni'o mi caca'a denpa .o'ocu'i lenu le skami co'i kanji le nandu nabmi poi se
finti mi .i mi cu denpa ca mi troci lenu mi ciska bau la lojban. .i mi cu
pensi le gerna ca mi catlu lemi bijyjbu gi'e mi viska so'i dacti poi cpana ra
gi'e poi se skicu mi do ca
.i va'i mi cu viska le bunre poi kabri ckafi .e le naldikni tarmi poi se cmene
fi mi fa la varmuvmij. .e lemi fonxa .e lemi nipybukvau .e so'i karda vasru poi
se nenri lemi papri .ei poi se gunka mi .e lemi cabnanca nunpemcku
ni'o mi ba sisti lenu mi ciska ti .i mi ba tcidu lemi djekarni ca mi citka lemi
djemidjysanmi .i ri du snuji le sovda .e le tamca le burna'a gi'e le ckafi se
pinxe
fa'o

Obviously, there are a lot of problems with this, especially my trying to use
ca to join two simultaneous actions together, and various relative clauses
getting lost because I couldn't remember the terminators! Anyway, we discussed
the text, and came up with this (including improved lujvo):

coi la tcidu
ni'o .a'o do cu kakne lenu jimpe le mi selci'a
ni'o mi se cmene zo .andruc. .i mi caca'a nenri lemi briju .i mi ca zutse
crane lemi skami .i sa'enai mi skami nelci .ije semu'ibo lemi jibri se nelci mi
ni'o mi caca'a denpa .o'ocu'i lenu le skami co'i mansykanji le nandu nabmi noi
se finti mi .i mi cu denpa gi'ecabo troci lenu mi ciska bau la lojban. .i mi
cu pensi le gerna gi'ecabo catlu mi bijyjbu .ije mi viska so'i dacti poi cpana
ra zi'e noi se skicu mi do ca
.i to'unai mi cu viska le bunre poi ckafi kabri .e le tarmi naldikni za'e zo
varmuvmi'i .e lemi fonxa .e lemi nipydaisro .e le so'i se karda vasru noi se
nenri lemi papri poi se gunka .ei mi ku'o ku'o .e lemi cabnanca detcku
ni'o mi bazi sisti lenu mi ciska dei .i mi ba tcidu lemi djekarni gi'ecabo mi
citka lemi dinrymigjysanmi .i ri jo'u gi snuji lei sovda joi tamca le burna'a
gi le ckafi

The last sentence is particularly interesting, as we couldn't come up with a
way of saying 'it's egg & tomato sandwiches on brown bread with coffee'
without using the forethought construction above.

Below are a list of the lujvo if they make no sense to you:

selci'a                         - text
bijyjbu                         - desk (office table)
naldikni                        - irregular (other than regular)
la varmuvmij. / varmuvmi'i      - fan (air-move machine)
nipybukvau / nipydaisro         - sellotape holder / dispenser
                              (sticky-cloth vessel / sticky-ribbon container)
cabnanca                        - this year
nunpemcku / detcku              - diary (appointment book / date book)
djekarni                        - newspaper (daily journal)
djemidjysanmi / dinrymidjysanmi - dinner/lunch (midday meal)
burna'a                         - brown bread

co'o .andruc.