seitu'a lo velrimni je pemci

coi doi lobypli

cu'u la xorxes. joi mi

> i mi do na tugni i ku'i mi gleki le nu toltugni bau la lojban ui

.i mi spuda la xorxes di'e

.i mi ca senpi du'u mi pu prane jimpe fi lu nagi'enai li'u
.iseju .ie mi'o gleki lenu toltugni ja toljimpe bau la lojban.

> i e'u tcidu le papamoi pe la refgram

.i la refgram. ca selcau lemi briju skami
.i la refgram. ca zvati po'o lemi zdani skami
.iku'i lemi skami xelmri ca zvati po'o lemi briju skami

ni'o cu'u la kris. joi mi

> .uanai lu<< terge'a selvla selsevsmi >>li'u ki'a .i zoi
> gy.<< Grammatical-text word-meaning Dreamsigns >>gy. .ianaipei?

.i.ai lu terge'a selvla selsevysmi li'u selfanva fu zoi py.
grammatical-structure type-of word-effect type-of dreamlike py.

.i lu terge'a terma'o jalge selsevysmi li'u ka'e basti lu terge'a
selvla selsevsmi li'u

.i zo co .e zo le pe ledo pemci cu terge'a terma'o jalge selsevysmi
ta'unai lenu ledo pemci cu terpli zo co .e zo le kei terfra lenu mi
morji tu'a lomi selsne seja'e leza'i le nenri be ledo pemci terge'a
be'o terma'o cu simsa le selsne leka selsevysmi logji

.i.u'u lemi tanru cu cfipu fi leka denmi leka nalselci'a tcila valsi

co'omi'e markl.