Re: coi za'e jboterymri

mark:
> fi'o flafu le lojbo gerna zoi ly LAadan ly na'e cmene. :)

ro se mrilu be la mark bei fu ti cu cusku lae diu, zoo
i lou flafu leu na gismu i ma te zukte?

i doi mark, mi mutce mutce se pluka be le nuzba i ba detri fa
le djedi paxamoi be le masti paremoi beo kaa le pamoi fio coe mi

i xu ba bangu fa la klingon a la lojban fe lo cmalu me la culsn?

Xorxes:
> la and la mark,l spuda di'e
> i oi lo'u ge... gi... gi... gi... le'u se jimpe gi'enai gendra

no da mi se djuno i drani fa lohu ge ... ge ... ge
... gi leu xu, a ma?

> i zo'o xu do do ji'a zmadu  i manci  i logji cusku le du'u
> do roma'a zmadu ja dunli le ka srera  i pe'u do'u ko na krici
> le du'u mi junri

juocui mi krici i do zabna se tcaci lo sohi nu katna le mokca

> la and le mi terspuda be la mark,l spuda di'e
> i mi za'o naljimpe

ma mukti le nu do pilno zo zaho?
i mi na morji li duu mi zukte diu makau
i cumki fa lo dahi nu zukte fi li duu mi pu krici li duu
li lojbo zirpu liu se valsi simsa zoi gy purple prose

> (to u'i mi pu krici le du'u bacru zo elgin toi)

mi pupu gohi i skoto krasi cmene fa zo elgin i kui bo
dio la conlang la suzet te nuzba fa li duu drani zo eldjin
i mi tirna lo dasri tervei be la suzet beo e lo drani se bacru
cmene

> i xu lo na'e cfika cecmu

na cfika

coo, mie And