Re: bridi conn & Nicholas tapes

> .i la nitCION. cu JU'o NA nalBIRti DENpa CASnu

i UE PE'i zo NItcion eNAI zo nitCION  i BANGRxespeRANto CMEne
i JI'a PAU do BAcru lei SLAka PO'u zo NIT joi zo CION KU'o ji sy PO'u
zo NI joi zo TCION

> .i PE'i KO'a goi NY. na
> DJUno leDU'u MA SMUni zo DENpa vau ZO'o

i PE'i lu maKAU LI'u BAsti zo MA

> .i DI'u DANfu leDU'u KI'u maKAU mi se BASna CISka RO le TI SELmri .i mi
> ZGAna loDU'u mi CENba LEka BASna maKAU fo LE'i FRIca SELsku .i MU'a mi
> CUSku lu RO le TI SELmri LI'u .eKU'i LE mi BANgu li'u NO'i mi FADni
> CUSku lu REmei LI'u .eKU'i lu so'Imei LI'u .Abo lu SO'imei LI'u .e .IE
> lu RE le BROda LI'u .e lu LEnu LI'u noi zo LE cu ZMAdu zo NU fo li SO'u
> .i mi GRAdu CImei ZA'a BASna GI'e se BASna je TO'e se BASna CISka le
> SLAka poi se BASna RUBle .i SO'a RI pavySLAka CMAvo RU'a MU'u lo CMAvo
> BE zo .A .E zo NOI .E zo .I

i mi noROI BASna lei pavySLAka GAdri  i PE'i zo NU noi SELbri cu VAJmau
lei GAdri le KA SMUni  i mi na JIMpe le DU'u KI'u maKAU do BAcru lu le
TI BROda LI'u eNAI lu le MI BROda LI'u

> CO'o MI'e GOran. poi TATpi LEnu se BASna CISka

CO'o MI'e XORxes noi MUtce CKIre la GOran le NU tolyLAzni ke BASna CISka