moklu sance saske valsi

Xorxes:
> i ku'i mi ca'a pu se cfipu  i ki'u ma pilno lu ganlo moklu li'u
> tezu'e le nu skicu le nu vacri litru zunti

ko zgana le se valsi be zoi za occlusive za e le se dzevla be vy

> i li'a go'i  i le moklu cu kevna  i ku'i le nu le moklu
> cu ganlo cu mintu le nu le kevna na se canko

na gohi i roroi le moklu kevna cu se canko ijenai roroi le moklu
na ganlo i mahi le moklu sance saske ku moklu fa lo tubnu noi
ro greku panlo be keha cu kakne ganlo

na gohi ije xenru
i ro da poi gaxkafke zou zoi za pedere za da pu valsi
i ckini be le glico valsi pohu zoi za petard za
i ro da poi ctuca loi verba zou zou zoi za paedere za da pu valsi
i ckini be le glico valsi pohu zoi za (encyclo)pedia, ped(iatrician),
poor, paucity, few za

> i mi stidi zo varzunsna  i pe'ipei

zo vardirsna zmadu le ka zabna
zo varzunsna zabna valsi be lae zoi za obstruent (= f,v,b,p,s,z,t,d,...)

coo, mie and