spuda lai xorxes

Xorxes:
> i ki'a??
> i fo le bangritaliano fi do tavla

nu fo LO bangritaliano fe mi tavla

> i do drani zgana ma?

gaomolsna iMuubo ca snacfa be zo ti ku mi zgana zo ti enai zo di

> i ma ga'omolsna i xu zo by e zo py

gohi fa loi snacfa be zo by e zo py e zo dy e zo ty e zo gy e zo ky

> i xu do na zgana loi jakmolsna poi relpi'i clani ?

gohi

> i mi na jimpe le du'u makau logji

logji fa le se pilno be mi bei lo nu mi jinvi loe duu loi
bangritaliano nalvoksli gaomolsna cu na vaxcau se bacru

> i xu tu'a lei relpi'i clani jakmolsna cu se sarcu le nu vasxu
> bacru?

Na gohi. Mi drani zgana lo sance te frica genai (nui?)
zo di zo ti (nuu?) gi (nui?) zoi za anno za zoi za ano

i Ca lo cfari nanca ku mi djica cusku fi lo lanzu be lo mi speni
fe loe duu ly se zdile lo xamgu ganxo

coo, mie And