Re: aspiration

> xu lae diu jetnu?

i go'i  i so'oroi lei merko cu tirna zoi gy dee gy fa'u zoi gy bee gy
ca le nu mi bacru zoi gy tee gy fa'u zoi gy pee gy  i zo'o na nabmi
sera'a zoi gy gee gy joi zoi gy kay gy (to lei cmene be lei lerfu toi)

> i Cae loi nu fo bae bangritaliano fe mi tavla
> kei mi drani zgana loi gaomolsna poi nae voksli ku ijenai gohi
> loi jakmolsna poi relpii clani

i ki'a??

i fo le bangritaliano fi do tavla  i do drani zgana ma?
i ma ga'omolsna i xu zo by e zo py

i xu do na zgana loi jakmolsna poi relpi'i clani ?

> Ijaebo jao logji loe duu
> loi bangritaliano nalvoksli gaomolsna cu na vaxcau se bacru

i mi na jimpe le du'u makau logji  i xu tu'a lei relpi'i clani jakmolsna
cu se sarcu le nu vasxu bacru?

> i Xu na loe bangritaliano loe spanybau simsa lae deu?

i mi na jimpe la'e de'u  i ku'i le spanybau na ckaji lei relpi'i clani
jakmolsna

co'o mi'e xorxes