Re: ago24 & replies

[...]
> i le do jufra na mulno  i lo selti'i e lo tcesauklu cu mo

.i lo selti'i si'o lo xanri ji'a cu fatci gi'e kakne co selsku ta'itu'a
lo cmavo .i le tcesauklu cu selcme la indian. pe la merko

> i o'onai zo'o mi roroi go'i

.i .ie zo'onai do go'i .iku'i da na go'i .i na temci banzu ba'a

> i onai pe'i i mi na djuno le du'u makau drani  i le mi ma'oste cu claxu
> le remei

.i tu'a le mi ma'oste cu se detri li13;6;1994 gi'e selcmi zo bu'o
.i le ma'oste pede'i li1;6;1993 ge'u poi mi purci cpacu cu claxu le remei
.i le gerna velski cu velski zo vu'o

> co'o mi'e xorxes

co'o mi'e. goran.

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi