Re: le jai bau casnu

> ni'o pe'i lenu casnu lei tcima joi lei drata ka bebna cu frili zmadu cumki
> ri'alenu na nitcu lenu pilno lei malrafsi gi'e finti lei maljvo
> .i zu'unai lei tcima ka bebna cu milxe tolcinri

.i mutce go'i .i paunai ju'ocu'i xu mi kakne co tavla filei tcima

> ni'oni'o mi ba'o tcidu lei datni be la guaspis noi drata selfinti bangu .i

.i zo'o ko jundi le do tanru .i .e'u lu drata ke selfinti bangu li'u

> la guaspis cu se dzena la lojban. joi la loglan. gi'e mutce cinri .i lei
> datni cu se stuzi zoi by. http://www.math.ucla.edu/~jimc by. .i zasti fa le
> cinri nuncasnu be fi le nunsmuni be lei bridi be'o be'o noi mi jinvi ledu'u

.i lu lo nunsmuni be da li'u mintu lu lonu da smuni li'u .enai lu lonu
zo'e smuni da li'u

> la xorxes. joi la .and. cu lakne se cinri

.i .a'u.ai mi tcidu le datni

co'o mi'e. goran.

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi