Re: Double accusatives

> .i mi di'u na jimpe .i co'acme ki'a .i bo ki'a

.i cmavo bo selbalvi sa balvi belo cmavo ku .i gliban zoi gy. naming
words (not name words!) and words with prepositions .gy. .i su'a zo
co'acme selsmu la'elu zo'e co'a cmene zo'e zo'e li'u .i la'a zo
nunco'acme xagmau

> mi la'edi'u se spaji .i xu zoi ly.
>         agricola amat puellam nautam
> ly. smuni ledu'u
>         lo te cange cu prami lo nixli noi ca'e blosazri

.i .oiro'ese'i ji'a ja'ago'i .ie .i cmene lenu go'i kei fazoi gy.
apposition .gy. .i mi de'a morji fira no'i zoi ly. amare .ly. na nu co'a
cmene kei valsi

> .i to .uuse'i mi le frili po'o ke latmo valsi cu djuno

.i .i'u.ui.i'i

co'o mi'e. goran. noi de'a morji fiso'ida

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi