Re: replies re. ka & mamta be ma

la and cusku di'e

                                                 ^^^^^^^^
i mi na pu cusku lu ro selma'o li'u
i mi na pu cusku lu lei ro cmavo li'u
i bau la gliban zoi gy It's true about each cmavo gy

                 ^^^^^^^^^^^^
i pau so'e cmima ji lei so'e cmima

> Some other cmavo that strike me as especially basic are:
>    i dei zoi duhu

i zo ni'o ka'e basti zo i
i <<lu le jufra poi mi ca cusku ke'a li'u>> ka'e basti zo dei
i <<lu la'e lu broda li'u li'u>> ka'e basti <<lu le du'u broda li'u>>
i zo zoi cu se nitcu  i ku'i na'e traji lojbo

> & maybe: fiho, goi, to

i zo do'e joi zo poi ka'e basti zo fi'o
i zo ca'e joi zo du ka'e basti zo goi
i zo to na traji se nitcu  i roda ka'e se cusku secau ra

> Your claim implies that it is possible to express everything
> wholly without the use of cmavo.

i na go'i
i mi xusra la'e di'e
i ro cmavo naku traji se nitcu
i va'i no cmavo cu traji se nitcu
i mi na xusra le du'u kakne le nu claxu ro cmavo
i ji'a mi na xusra le du'u no selma'o cu se nitcu

> Mind you, I find the pragmatics of email in a foreign lingo
> really tough: I may have misunderstood you.

i u'i ca'a go'i

co'o mi'e xorxes