kau and jai issues

I don;t have time to really research the usages issues re jai and kau, but
I did some quick data gathering, and I'll let you look through it and try
to explain thinsg away.

I did a quick grep in my text archive from Nick, who I suspect is the guru
on matters me zo jai .e zo kau.  I also looked for kau from Cowan's texts,
though there wasn;t much (YOu have rarely used kau in the texts I have, Jorge,
but then I am only looking up through the end of June since that is all that
I have processed in mail.)

Following is the grep outputs for kau, and then for jai.  A brief glance showed
many usages of kau other than with question words, and hence causing me to
be very uncertain that they are indirect questions (I consider dakau to be
equivalent to makau for this statement).  I even noticed an ".ikau" or two,
though I didn;t try to figure out context.  I f you can weed out usages so
that there are only a few that aren't obviously indirect questions, and still
need more context to resolve what Nick was doing, I can get the backup
(I mean I can upload) more complete passages.

wrt jai, I notice briefly that Nick seems to almost always express agentives
explicitly with jaigau, and indeed almost all of his usages of jai are with
a following tense/modal.  This tends to provide usage evidence against the
assumption that normal usage assumes jai is the agentive unless specifically
marked, since tu'a Nick IS normal usage in this matter.  (Or is that
Nick jaigau normal usage %^).

Have fun.
lojbab

cowan - kau
cow94302.txt: i mi kucli le du'u lei selgu'a dakau jdika ca'o le nu ky darno
cow94302.txt: > i mi kucli le du'u lei selgu'a dakau jdika ca'o le nu ky darno
cowan107.txt: la djan. kau,n. cusku di'e
jc93a14a.txt:         le du'u ri du la tcuan,dz. noi senva le du'u ri toldi kei jikau
jc93a14a.txt:         le du'u ri du la tcuan,dz. noi senva le du'u ri toldi kei jikau
jc93a14a.txt: 2) jikau doesn't work.  As it stands, it links onto the last 'le du'u'.
jc93a14a.txt: as the remoi terbri of 'du', or recast it as 'gi'i kau', and drop the
jc93a14a.txt: (which I prefer anyway).  Slightly clearer than using gi'i kau is to use
jc93a14a.txt:         le du'u ge'ikau ko'a du la tcuan,dz. gi'e senva le du'u ko'a toldi
jc93a14a.txt: > 2) jikau doesn't work. As it stands, it links onto the last 'le du'u'.
jc93a14a.txt: > remoi terbri of 'du', or recast it as 'gi'i kau', and drop the 'ri'. You
jc93a14a.txt: > anyway). Slightly clearer than using gi'i kau is to use forethought, allowing
jc93a14a.txt: Quite right.  I originally had ".ijekau", which is ungrammatical in
jc93a14a.txt:         le du'u ge'ikau ra du la tcuan,dz. noi senva le du'u ra toldi
mamta_mi.doc: .i cumki ka le nu zvati makauli'u
mamta_mi.doc: .i lu xu do djuno le du'u makau me mi li'u se cusku ko'a le cifnu

nick kau

advent.doc: do zvati le korbi be lo barda lolni'a te sorcu be lo djacu .i lo na'e viskli dilnu be lo blabi jaurdanmo cu se culno le kumfa gi'e sutra lenu se lafti .i tu'a le lalxu cu se zenba lo cmari'e .i ri kalsyfle fo lo kevna nevi le bitmu zi'enoi ci mitre cu ni galtu do .ije lego'i cu savru farlu le djacu vi dakaunai pene'i le jaurdanmo .i le pluta noi pamei cu ve xrukla lo snanu
advent.loj: zi'enoi ci mitre cu ni galtu do .ije lego'i cu savru farlu le djacu vi dakaunai
advent.loj: do na'e djuno ledu'u do ba zukte zo'ekau batkyci'a zo sidju mu'i lenu cpacu
advent.loj: mi na birti ledu'u zo'ekau crane do .i ko cusku lo makfartci se farna .a lo
advent.loj: mi na djuno ledu'u lo nenri cu frica lo bartu zo'ekau .i ko cusku lo makfartci
advent.loj: mi na djuno ledu'u le kevna cu diklo zo'ekau .iku'i no rirxe ka'e vijeca'uza
advent.loj: xamgu frati la'edi'u caza lokau temci .i xu do djica lenu mi krefu troci lenu
advent.loj: cmesanji lei relcalku danlu .i gu ra se cmene dakau gi ri bikla ga'onri'a ri
badbarda.rev: kaunai pene'i le jaurbumru .i le pluta noi ropamei cu ve xrukla lo snanu
badbarda.rev: lenu do na'e djuno ledu'u do ba zukte zo'ekau batkyci'a zo sidju mu'i lenu cpacu
badbarda.rev: mi na birti ledu'u zo'ekau crane do .i ko cusku lo makfartci se farna .a lo
badbarda.rev: mi na djuno ledu'u lo nenri cu frica lo bartu zo'ekau .i ko cusku lo makfartci
badbarda.rev: mi na djuno ledu'u le kevna cu diklo zo'ekau .iku'i no rirxe ka'e vijeca'uza
badbarda.rev: xamgu frati la'edi'u caza lokau temci .i xu do djica lenu mi krefu troci lenu
badbarda.rev: cmesanji lei relcalku danlu .i gu ra se cmene dakau gi ri co'a bikla ganlo
germano1.par:  ta'utru KU> ge'u} zi'e {noi <[(ze'u o'o nai) kaurposysi'orpre] VAU> KU'O}
germano1.txt: le ta'utru ge'u zi'e noi ze'u .o'onai kaurposysi'orpre
germanos.par: ta'utru KU> ge'u})]> VAU}) KEI] KU> <noi [({ze'u o'o nai} kaurposysi'orpre
germanos.txt: le ta'utru ge'u noi ze'u .o'onai kaurposysi'orpre
nick831.txt: operands.  Check this out with la kau,n., but I think he'll back me up
nick831.txt: >multiple operands.  Check this out with la kau,n., but I think
nickb13.txt:          lenu lo kau cizra malzifre cecmu cu ca se cmima mi'o kei
nickb13.txt:          .e lenu lei xabju be levi gugde cu ckaji lo kau kamtolbanli
nickc91.txt: ni'o mi te preti fi ledu'u zo'ekaunai te cinri ko'a le na'e dikni barna noi
nickc91.txt: La gxardeno, la benko kaj la sxtono malaperis. Mi sentis cxirkaux mi neklaran
nickc91.txt: kvazaux turnante sin cxirkaux sia centro de movado.
nickgrek.tst: gi'e te preti fo ko'a {felenu ko'a djica lenu la xrist. dunda dakau ko'a}
nickgrek.txt: gi'e te preti fo ko'a {felenu ko'a djica lenu la xrist. dunda dakau ko'a}
nickpole.doc: cusku ledu'u lekau xerselfi'i ka'e vimcu leko'e nunfe'u tu'u
nickpole.doc: dakau
nickpole.doc:    --- Vi sxparas ankaux la korojn.  Donu do al mi unu vivon, sed tian, en
nickpole.rev: cusku ledu'u lekau xerselfi'i ka'e vimcu leko'e nunfe'u tu'u
nickpole.rev: dakau
nickpole.rev:    --- Vi sxparas ankaux la korojn.  Donu do al mi unu vivon, sed tian, en
nickpole.txt: cusku ledu'u lekau xerselfi'i ka'e vimcu leko'e nunfe'u tu'u
nickpole.txt: .i lo kerlo be mi noi baca'a morsi cu na tirne ledu'u be dakau
nickpole.txt:    --- Vi sxparas ankaux la korojn.  Donu do al mi unu vivon, sed tian, en
nnall993.txt: kaunai pene'i le jaurbumru .i le pluta noi ropamei cu ve xrukla lo snanu
nnall993.txt: lenu do na'e djuno ledu'u do ba zukte zo'ekau batkyci'a zo sidju mu'i lenu cpacu
nnall993.txt: mi na birti ledu'u zo'ekau crane do .i ko cusku lo makfartci se farna .a lo
nnall993.txt: mi na djuno ledu'u lo nenri cu frica lo bartu zo'ekau .i ko cusku lo makfartci
nnall993.txt: mi na djuno ledu'u le kevna cu diklo zo'ekau .iku'i no rirxe ka'e vijeca'uza
nnall993.txt: xamgu frati la'edi'u caza lokau temci .i xu do djica lenu mi krefu troci lenu
nnall993.txt: cmesanji lei relcalku danlu .i gu ra se cmene dakau gi ri co'a bikla ganlo
nnall993.txt: gi'e te preti fo ko'a {felenu ko'a djica lenu la xrist. dunda dakau ko'a}
nnall993.txt: cusku ledu'u lekau xerselfi'i ka'e vimcu leko'e nunfe'u tu'u
nnall993.txt: dakau
nnall993.txt:    --- Vi sxparas ankaux la korojn.  Donu do al mi unu vivon, sed tian, en
nnall993.txt: la xer. lu .ixu do na djuno doi xaron ledu'u le se grebei be do cu co'ekau
nnall993.txt: ni'o mi te preti fi ledu'u zo'ekaunai te cinri ko'a le na'e dikni barna noi
nnall993.txt: po'u ledu'u le moklrtonsilo. be la ringos. ca bu'akaunai .i ri dunda ra
nnall993.txt: zo'ekaunai no'u le citri muzga pevi la london. ge'u .onai le la prados. muzga
nnall993.txt: bu'akaunai: some unknown predicate.)
nnall993.txt: fonynoi fi lei karni fe ledu'u nikaunai la ringos. kanro
norwind.txt: la berbif. joi la sol. puki darlu lejei ri jikau ra vlimau le drata kei
norwind.txt: >la berbif. joi la sol. puki darlu lejei ri jikau ra vlimau le drata kei
norwind.txt: (wellll, I guess {la berbif. jikau(?) la sol.}, but that's icky, and we
norwind.txt: lejei fi'akau ri fi'akau ra vlimau
norwind.txt: >  >la berbif. joi la sol. puki darlu lejei ri jikau ra vlimau le drata kei
norwind.txt: say {lejei rixipa jikau rixire jikau ... jikau rixipapa jikau rixipare}?
norwind.txt: >>  >la berbif. joi la sol. puki darlu lejei ri jikau ra vlimau le drata kei
norwind.txt: >Would you say {lejei rixipa jikau rixire jikau ... jikau rixipapa
norwind.txt: >jikau rixipare}?
norwind.txt: dakau no'u rixipa .a rixire .a ... .a rixipare}. Or, to kill those
norwind.txt: subscripts, {ledu'u leno'a po'u dakau}: the subject of the outside sentence
norwind.txt: Yes, I know this is a kludge. {ledu'u dakau poi cmima le'ino'a} isn't much
norwind.txt: > la berbif. joi la sol. puki darlu lejei ri jikau ra vlimau le drata kei
norwind.txt: I don't really understand "kau", but I don't believe it affects the
norwind.txt: But maybe this is where "kau" comes in.
norwind.txt:         da casnu.ienai lokau vlimau be le drata
norwind.txt:         da casnu.ienai dekau poi vlimau le drata
norwind.txt: But wait a minute, shouldn't it be "kaunai"?  Is it "kau" because they
norwind.txt: each think they know THEY are the stronger?  Or "kaunai" because they
norwind.txt: "kaunai".  And so, finally:
norwind.txt:         la berbif. joi la sol. puki casnu.ienai dakaunai poi vlimau le drata
norwind.txt: I've been giving some thought to this "jikau" business.  Herein lieth
norwind.txt: We have "kau" to flag "the point of interest" in a du'u abstraction used
norwind.txt: in most cases, like {mi djuno ledu'u do co'ekau}=="I know what you
norwind.txt: are/do", and not the questioning form, {mi djuno ledu'u do mokau}, which
norwind.txt: don't think there *is* an indefinite connective.  So Nick used "jikau".
norwind.txt: > We have "kau" to flag "the point of interest" in a du'u abstraction used
norwind.txt: >  {mi djuno ledu'u do co'ekau}
norwind.txt: > {mi djuno ledu'u do mokau}
norwind.txt:         mi djuno ledu'u do cmavokau
norwind.txt: > So Nick used "jikau".  And Ivan
norwind.txt: If you can think of what would be better than this "-kau" business altogether,
norwind.txt: > > la berbif. joi la sol. puki darlu lejei ri jikau ra vlimau le drata kei
norwind.txt: However, the relatively new cmavo "kau" marks an indirect question.  It
norwind.txt:                 ri jikau ra
norwind.txt: This is where "kau" comes in.  As this sentence stands, it is itself a
norwind.txt: was stronger than the other?"  The "kau" removes the direct-question
norwind.txt: > But maybe this is where "kau" comes in.
norwind.txt: >         da casnu.ienai lokau vlimau be le drata
norwind.txt: >         da casnu.ienai dekau poi vlimau le drata
norwind.txt: Actually, "kau" can be used to tag anything that has the appropriate
norwind.txt: word is a mere place-holder in an indirect question".  So "dekau" or
norwind.txt: "makau" is all the same.
norwind.txt: > But wait a minute, shouldn't it be "kaunai"?  Is it "kau" because
norwind.txt: > they each think they know THEY are the stronger?  Or "kaunai"
norwind.txt: > about it, it's got to be "kaunai".  And so, finally:
norwind.txt: >         la berbif. joi la sol. puki casnu.ienai dakaunai poi vlimau le drata
norwind.txt: "kaunai" is, I think, meaningless.  Unfortunately, the discussions which
norwind.txt: led to "kau" were in the context of the place structure of "djuno", and
norwind.txt: so "kau" got associated with knowledge, leading people to believe that
norwind.txt: "kaunai" was some sort of counterpart conveying ignorance.  I think this
norwind.txt: distinction is entirely unnecessary, and advocate the use of "kau" in
norwind.txt: >  most cases, like {mi djuno ledu'u do co'ekau}=="I know what you are/do",
norwind.txt: >  and not the questioning form, {mi djuno ledu'u do mokau}, which would
norwind.txt: Besides, John said that it doesn't matter exactly what word {kau} is
norwind.txt: But I now say that {kau} is not a solution to anything.  Consider:
norwind.txt:   {mi djuno ledu'u makau klama}
norwind.txt: ledu'u do djuno ledu'u makau klama}, but the other ...
norwind.txt: So I hereby question the usefulness of {kau}.
norwind.txt: semantics of kau get a little fuzzy does not mean that it isn't useful,
norwind.txt: mi djuno makau poi djuno ledu'u [ke'a] klama
norwind.txt: mi djuno ledu'u do djuno tu'amakau poi klama (or perhaps the shorter)
norwind.txt: mi djuno ledu'u do djuno ledu'u makau klama
norwind.txt: > Besides, John said that it doesn't matter exactly what word {kau} is
norwind.txt: > ledu'u do djuno ledu'u makau klama}, but the other ...
norwind.txt: The latter.  The former is "mi djuno ledu'u do djuno ledu'u makauxire
norwind.txt: I'm not going to touch makauxire %^) It looks awfully like you are
norwind.txt: subscripting the kau, which isn't permitted.  On the other hand,
nsn92127.txt: le moklrtonsilo. be la ringos. ca bu'akaunai .i ri dunda ra zo'ekaunai no'u le
nsn92127.txt: bu'akaunai: some unknown predicate. citri muzga: historical museum.)
nsn92127.txt: fonynoi fi le karni fe ledu'u nikaunai la ringos. cu kanro
nsn92131.txt: di'uji'a puza se cusku mi .ikau .i'a mi se jdadapma
nsn92131.txt: >di'uji'a puza se cusku mi .ikau .i'a mi se jdadapma
nsn92224.txt: la xer. lu .ixu do na djuno doi xaron ledu'u le se grebei be do cu co'ekau
nsn93a23.txt: vi dakau
nsn93a23.txt: ledu'u bifcydja vi dakau kei ko'a
nsn93a23.txt: vi dakau
nsn93a23.txt: vi dakau
nsn93a23.txt: fi ko'a fe ledu'u bifcydja vi dakau
nsn93a23.txt: .i ku'i la djos. na'e djuno ledu'u curnu vi dakau
nsn93a23.txt: fi ko'a fe ledu'u curnu vi dakau
nsn93a23.txt: .i ku'i la djos. na'e djuno ledu'u curnu vi dakau
nsn93a23.txt: fi ko'a fe ledu'u curnu vi dakau .ili'o...
nsn93a23.txt: .i ku'i ko'a na djuno ledu'u curnu vi dakau
nsn93a23.txt: vi dakau li'u>>
nsnwallp.rv2: preti po'u ledu'u le moklrtonsilo. be la ringos. ca bu'akaunai .i ri
nsnwallp.rv2: dunda ra zo'ekaunai no'u le citri muzga pevi la london. ge'u .onai le la
nsnwallp.rv2: cu du'u:  is the sentence. bu'akaunai:  some unknown predicate.)
nsnwallp.rv2: ve fonynoi fi lei karni fe ledu'u nikaunai la ringos. kanro
polish.rev: mi te preti fi ledu'u zo'ekaunai te cinri ko'a le na'e dikni barna noi
wallop9.txt: ko'a felenu ko'a djica lenu la xrist. dunda dakau ko'a
walloprv.txt: du'u le moklrtonsilo. be la ringos. ca bu'akaunai .i ri dunda ra zo'ekaunai
walloprv.txt: bu'akaunai: some unknown predicate.)
walloprv.txt: fonynoi fi lei karni fe ledu'u nikaunai la ringos. kanro
wallrev.txt: co'ekau .i ri cu je'a zifre tosa'a bimoi pinka toi gi'e se raktu noda .i

nick jai

advent.doc: do diklo le berstuna be lo badbarda kumfa noi zmadu .ue le kumfa be le badbadycrida .iju'ocu'i lesego'i cu te sorcu tepi'o ledei selkei .i loi tilju fagvau noi mutce galtu cu carmi te gusni le kumfa lo danmo pelxu .i do viska le'i sruri po'u lo galsu'a be loi botpi poi kunti be'o celo barklo be loi xaydanlrostreida'e. to zoi gy. oyster gy. toi be'o celo bakfu be loi xekri grana poi se fanmo le se kijyspo jinme tarci be'o celoi lastu gustci .i mlana do fa so'e cmacrida noi sipna vile loldi gi'e cladu sipsavri'a .i lo jibni sinxa cu te ciska lu ko na'ecai fanza lei cmacrida li'u .i lo badbarda minra cu dandu pa bitmu gi'e se fanmo vi le drata mlana be le kumfa be'o noi jaivi loi drata dacti poi ka'e milxe se viska
advent.loj: cu dandu pa bitmu gi'e se fanmo vi le drata mlana be le kumfa be'o noi jaivi
advent.loj: loi kargu jaijme
advent.loj: loi kargu jaijme vi diklo
advent.loj: loi na'e steci sidnoi .i ko mu'i lenu cpacu lo clinoi be le jaitai stiri'a
advent.loj: mi na djuno le jaitai pilno be ledi'u valsi beiva'o leca tcini
advent.loj: do ka'enai catra ja livbai ja mlakla ja smigau le since .i su'omei le jaitai
advent.loj: .i mi na djuno le jaitai kikla'a ja to'e kikla'a da pe sele'a ri
advent.loj: .uu mi pujecanai morji le jaitai klama be le vizyklo
advent.loj: lo macri'a ke vreji voksa cu cmoni binxo lo cnano sutra gi'e jaivecu'u xusra
advent.loj: bo cmacmacrida cu bevri le ba'o jinga sisku no'u do le solri jaivi farlu
advent.loj: .i mi na djuno le jaitai go'i
advent.loj: jaivi ka'enai klama jgari ra fai do
atomist.rev: pruru'a cu nalselfa'i pagbu lei na'e se klijmi sidbo poi jairi'a finti
atomist.txt: pruru'a cu na'e se facki pagbu lei na'e se klijmi sidbo poi jairi'a
badbarda.rev: loi kargu jaijme
badbarda.rev: loi kargu jaijme vi diklo
badbarda.rev: mi na djuno le jaitai pilno be ledi'u valsi beiva'o leca tcini
badbarda.rev: do na'eka'e catra ja livbai ja mlakla ja smigau le since .i su'omei le jaitai
badbarda.rev: .i mi na djuno le jaitai kikla'a ja to'e kikla'a da pe sele'a ri
badbarda.rev: .uu mi pujecanai morji le jaitai klama be le vizyklo
badbarda.rev: lo macri'a ke vreji voksa cu cmoni binxo lo cnano sutra gi'e jaivecu'u xusra
badbarda.rev: bo cmacmacrida cu bevri le ba'o jinga sisku no'u do le solri jaivi farlu
badbarda.rev: .i mi na djuno le jaitai go'i
badbarda.rev: na'eka'e jaivi klama jgari ra fai do
germanos.par: ku'i) (cinri {<fa [(lo karni KU) (poi {<jai pi'o cusku> <[le go'i KU] VAU>
germanos.txt: .iku'i cinri fa lo karni poi jaipi'o cusku le go'i .i rolo karni cu
nick0926.txt: nibli lenu le krinu cu cizemoi gi'a na'e jetnu lenu to'e jaiki'u morji .i
nickb13.txt: dei tcita ledei lisri gi'e so'uroi jaise krefu vi le lisri
nickb13.txt:       gi'e ca galxyjai catra leri mamta
nickb13.txt: .i dei pinka leka le sevra'a lisysu'a cu jaise juxre kei
nickb13.txt: .i dei simlu mupli tu'a la'e di'u gi'e ba'e na'e xajmi jai mojri'a
nickb13.txt: .i dei tcita ledei lisri gi'e so'uroi jaise krefu vi le lisri
nickb13.txt:    cu jai rinka lenu krefu srana le lisri se platu kei
nickb13.txt: .i dei troci co jmiri'a fi le di'u preti gi'e jai se fliba
nickb13.txt: .i dei ba'e to'e jai se fliba
nickb13.txt:       gi'e jai pesri'a fi lei se nibli me la freud. me'u bo pluja
nickb13.txt: .i dei tcita ledei lisri gi'e so'uroi jaise krefu vi le lisri
nickb13.txt:       gi'e po'o jai depri'a
nickb13.txt:                noi ca simlu srana lo nu galxyjai catra kei
nickb13.txt: .i dei jai se mukti lenu di'u
nickb13.txt:    cu pa'a jai depri'a
nickb13.txt: ni'o dei tcita ledei lisri gi'e so'uroi jaise krefu vi le lisri
nickb13.txt: .i dei jibni tcita ledei lisri gi'e paroi jaise krefu vi le lisri
nickb13.txt: .i dei xenru notci lenu le sevra'a lisytadji pu jai rinka
nickb13.txt:    to va'i le lisri jufra jai se mukti
nickb13.txt:                                           gi'e jai se zukte fi no kliseljmi
nickb13.txt: .i gi'e galxyjai catra leri mamta
nickb13.txt: .i dei reftoi gi'e jai se dimna le nunfliba ca le cfafa'o
nickb13.txt:          gi'enai jai tolbilgyri'a le lisfi'i noi nalkurji lazni
nickb13.txt:    gi'e fanza ke sevra'a jai depri'a
nickb13.txt: ni'o la'acu'i mapti fa lenu dei xendo je tolsimnycau jai mojri'a
nickb13.txt: ni'o dei tcita ledei lisri gi'e so'uroi jaise krefu vi le lisri
nickb13.txt: galxyjai        galxe jgari     strangle
nickglo.x: i ba'a           > <[(le  clickuta         ) cu        ({jai
nickglo.x: {<ke'a      e   ri  > <[jai (se           mukti )] [(le  {nu
nickglo.x: i ba'a           > <[(le  clickuta         ) cu        ({jai
nickglo.x: {<ke'a      e   ri  > <[jai (se           mukti )] [(le  {nu
nickivan.916: .i lu masno je junri runta zo'u mi na jimpe le jaiki'u pilno zo junri .i xu
nickpole.doc: .i su'opaki'o risna ca'a jmive sau mi .i ko lacpu leri jaisau nunji'e leba'emi
nickpole.doc: .i le nunji'e be do ba gleki .ije le xance be lo certu cu jaisepi'o zbasu
nickpole.rev: .i su'opaki'o risna ca'a jmive sau mi .i ko lacpu leri jaisau nunji'e leba'emi
nickpole.rev: .i le nunji'e be do ba gleki .ije le xance be lo certu cu jaisepi'o zbasu
nickpole.txt: .i su'opaki'o risna ca'a jmive sau mi .i ko lacpu leri jaisau nunji'e leba'emi
nickpole.txt: .i le nunji'e be do seji'u gleki .ije le xance be lo certu jaisepi'o zbasu
nnall993.txt: loi kargu jaijme
nnall993.txt: loi kargu jaijme vi diklo
nnall993.txt: mi na djuno le jaitai pilno be ledi'u valsi beiva'o leca tcini
nnall993.txt: do na'eka'e catra ja livbai ja mlakla ja smigau le since .i su'omei le jaitai
nnall993.txt: .i mi na djuno le jaitai kikla'a ja to'e kikla'a da pe sele'a ri
nnall993.txt: .uu mi pujecanai morji le jaitai klama be le vizyklo
nnall993.txt: lo macri'a ke vreji voksa cu cmoni binxo lo cnano sutra gi'e jaivecu'u xusra
nnall993.txt: bo cmacmacrida cu bevri le ba'o jinga sisku no'u do le solri jaivi farlu
nnall993.txt: .i mi na djuno le jaitai go'i
nnall993.txt: na'eka'e jaivi klama jgari ra fai do
nnall993.txt: .ivomai selxlupai xrani ko'a .i mi na djuno le jaitai snada be lenu go'i
nnall993.txt: zajbrnatleta .imu'a go'i le jaitai cikybi'o be ri beica le nunjvi
nnall993.txt: .i mumai le cusku cu tavla le pamoi ke rolgu'e jemna ne puzi le jaica
nnall993.txt: .i su'opaki'o risna ca'a jmive sau mi .i ko lacpu leri jaisau nunji'e leba'emi
nnall993.txt: .i le nunji'e be do ba gleki .ije le xance be lo certu cu jaisepi'o zbasu
nnall993.txt: se sanji se pruru'a cu nalselfa'i pagbu lei na'e se klijmi sidbo poi jairi'a
nnall993.txt: ni'o la ringos.star. noi cmima la bit,lz. noi masno cu jaigau ka'anri'a
nnall993.txt: (jaigau ka'anri'a: is the actor in the causing of something to cut: to have cut.
nnall993.txt: mi jaigau ka'anri'a le mikce le moklrtonsilo fai lenu mi minde == lenu mi minde
nnall993.txt: jaigau micka'a le cantrnapendike. cu.e'u pilno le mintu mikce li'u
nsn92127.txt: ni'o la ringos.star. cu cmima la bit,lz. noi masno ku'o gi'e jaigau ka'anri'a
nsn92127.txt: (cmima: member. masno: famous. jaigau ka'anri'a: is the actor in the causing
nsn92127.txt: jaigau micka'a le cantrnapendike. cu.e'u pilno le mintu mikce li'u
nsn92127.txt: .ivomai selxlupai xrani .i mi na djuno le jaitai snada be lenu go'i
nsn92127.txt: ba fasnu pe lemi zajbrnatleta zi'enemu'u le jaitai cikybi'o be ri beica
nsn92127.txt: > <pe lemi zajbrnatleta> <zi'ene[mu'u <le jaitai cikybi'o be ri bei
nsn92127.txt: > .ivomai selxlupai xrani .i mi na djuno le jaitai snada be lenu go'i .iku'i le
nsn92127.txt: "jaitai" - splendid! first time I've seen "jai" in use.
nsn92127.txt: >> <pe lemi zajbrnatleta> <zi'ene[mu'u <le jaitai cikybi'o be ri beica [le
nsn92131.txt: xamfinti je pilno be le to'e ritli jaitai cusku bei lenu larsku zi'ene la
nsn92131.txt: >xamfinti je pilno be le to'e ritli jaitai cusku bei lenu larsku zi'ene la
nsn92212.txt: cu dunli la'ela rodos. lesa'a nu jaivi plipe befai do co banli].  Let
nsn93716.txt: (Note that I'm finding lots of opportunity to use {jai}.  Not
nsn93716.txt: loi cnino gi'e jaise zanru le jecta .iku'i co'a la 1928nan. le jecta
nsn93716.txt: .iba'obo ko'a di'i jaise tolzaupai le jecta .e le zgifi'i girzu .i cedra
nsn93716.txt: .i ko'a seja'e di'a jai selzau je selnei be le cecmu
nsn93716.txt: <<lu lemi 4moi zgikrsinfonia. ji'a noi punaijecanai se cusku cu jaise
nsn93827.txt: no'i ki'e .i mi .e lemi karce ctuca cu jai masti li vo fai lenu mi cilre
nsn93827.txt: #.i ui ko jai se salci
nsn93827.txt: barja noi jaivi tigni loi xelso selsanga pe lai 193nynan. bi'o lai
nsn93827.txt: > .i mi .e lemi karce ctuca cu jai masti li vo fai lenu mi cilre
nsn93827.txt: 'jai masti'. Like it. (ought I to? o'o nai ro'e pei)
nsn93827.txt: >noi jaivi tigni loi xelso selsanga pe lai 193nynan. bi'o lai 196nynan. (toi
nsn93830.txt: blabi nixli cu simxanjai gi'e tamne kasydzu
nsn93830.txt: nalxebro gi'e se lijdrprotestante ja se lijdrkatoliko cu simxanjai ca
nsn93830.txt: simxanjai = simxu xance jgari = hold hands
nsn93a05.txt: prosa poi ciki'omei loi valsi zi'e noi .ei jai mulno ba lo jeftu be li
nsn93a23.txt: .i ko'a cadzu le ri'emla noi jaivi zutse fai leko'a xamgu pendo no'u la bil.
nsn93a23.txt: (tosa'a la bil. co'a jaise mukti lenu co'u xogji toi)
nsn93a30.txt: jaisepi'o senpi lenu le re lidne jufra cu jinzi vamji .i dei jaisepi'o
nsnwallp.rv2: ni'o la ringos.star. noi cmima la bit,lz. noi masno cu jaigau ka'anri'a
nsnwallp.rv2: (jaigau ka'anri'a:  is the actor in the causing of something to cut:  to
nsnwallp.rv2: have cut. mi jaigau ka'anri'a le mikce le moklrtonsilo fai lenu mi minde
nsnwallp.rv2: jaigau micka'a le cantrnapendike. cu.e'u pilno le mintu mikce li'u
walloprv.txt: .i mumai le cusku cu tavla le pamoi ke rolgu'e jemna ne puzi le jaica
walloprv.txt: ni'o la ringos.star. noi cmima la bit,lz. noi masno cu jaigau ka'anri'a
walloprv.txt: (jaigau ka'anri'a: is the actor in the causing of something to cut: to have cut.
walloprv.txt: mi jaigau ka'anri'a le mikce le moklrtonsilo fai lenu mi minde == lenu mi minde
walloprv.txt: jaigau micka'a le cantrnapendike. cu.e'u pilno le mintu mikce li'u
walloprv.txt: .ivomai selxlupai xrani ko'a .i mi na djuno le jaitai snada be lenu go'i
walloprv.txt: leko'a zajbrnatleta .imu'a go'i le jaitai cikybi'o be ri beica le nunjvi
wallrev.txt: .ivomai selxlupai xrani ko'a .i mi na djuno le jaitai snada be lenu go'i
wallrev.txt: leko'a zajbrnatleta .imu'a go'i le jaitai cikybi'o be ri beica le nunjvi
EOT