Re: reply: (1) veridicality

> la goran cusku di'e

> ki'a mav  i zo mav rafsi zo mavji  i xu do friti loi mavji mi'a

.i na go'i .i zoi gy. Mav .gy. cmene fi le kelci be la'o gy. MU* .gy
fe pa ri .i la mav. na'o ge tavla lo so'omei gi srera lodu'u
cusku dakau pa'aku lo se tavla .i caku lenu da tavla fi de
fe le te tavla be lo drata be de se tcita zo mav. .i mi ka'enai
cusku la'edi'u noi lo nalfi'urmau

> zo'o co'o mi'e xorxes

co'o mi'e. goran.

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi