.ui xagnuzba

.i .uicai pamoi selctu mi
.i ko'a goi lego'i se tceci'i lo ma'a bangu no'u la lojban.
.i mi ctuca ko'a ca lo purlamdei .e lo cabdei ca'o re cacra

to .i mi djica co cusku lodu'u mi ctuca ca'o vo cacra .i
xu mi snada la'edi'u .i na go'i .inaja pe'u do ko dragau
le jufra toi

.i loni clani fa lezu'o mi ctuca ko'a la lojban. panra leni
ri cinri ko'a .i ko'a nelci ro se jarco mi ko'a po la lojban.

to .i mi djuno ledu'u di'u to'e xamgu se cusku .i ta'i ma do
cusku to da'i toi ri toi

co'o mi'e. goran.

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi