Re: .i pemcrlaimriki fi mi

(le pemci ba'o se vimcu)

> > .i .u'i.ua nu pemfi'i cu tcezdi
> >
> > zo'o co'o mi'e. goran.
>
> i u'isai

.i le mi pemci goi ko'a pluka xu do .i lo pendo be mi cusku lesi'o
.u'i loni ko'a cinse na banzu .iku'i ko'a pamoi pemcrlaimriki zo'e mi

> i ku'i tolvai pinka

.i na zasti fa le go'i .i ro pinka mi vajni

> i le morna be lei slaka pe lo'e pemcrlimriki cu simsa
> zoi gy a A a a A a a A a gy fa'u zoi gy a A a a A a gy
> pe le pamoi joi remoi joi mumoi linji ku fa'u le cimoi
> joi vomoi linji
>
> i curmi le nu jmina pa tolterbasna slaka le linji krasi
> kei e le nu vimcu le tolterbasna slaka le linji tolkrasi
> (to nandu bau la lojban toi)

.i ja'o mi terbasna srera tu'a le po'o cimoi vlali'i

.i remoi nu mi pemfi'a troci

tu'e

la CINla cu PREnu blePLAna
.ie GI'e fo LEnu cy. CMAna
bo SIMlu je GRAsu
kei ROroi se CKAsu
.uu BA lenu PORpi lo CKAna

tu'u

> i ju'o mi na certu  i da xagmau djuno inaja pe'uda ko
> ciksi

le velciksi befo do xamgu mi mi

> co'o mi'e xorxes

co'o mi'e. goran.

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi