mi zvati

mi ba'o mojytadni le gi'uste
.i mi pu'i fanva ro glibau snivla le jbobau secau du'e nunsre
   to ca'o lenu sepo'inai fanva piro le liste fi'o se mentu
   li xano.a'enai ku mi na'o.ui srefanva su'e snivla gi'e
   sreci'a me'ici gismu toi
.i le pu'u drafanva renono cunselcu'a snivla so'eroi mentu li bi
.i mi co'a mojytadni le ma'oste

  co'o mi'e veion

--------

mojytadni (morji tadni) to memorize
gi'uste   (gismu liste)
glibau    (glico bangu)
snivla    (sinxa valsi) keyword, specifically in the gi'uste
            (I also considered smuvla (smuni valsi) and
             tcityvla (tcita valsi) but felt they were less
             appropriate)
jbobau    (lojbo bangu)
nunsre    (nu srera)
sepo'inai               without order, randomly
srefanva  (srera fanva) to mistranslate
sreci'a   (srera ciska) to mistype
drafanva  (drani fanva)
cunselcu'a (cunso se cuxna) randomly picked
ma'oste   (cmavo liste)
--

.i mi du la'o sy. Veijo Vilva sy.