Re: TECH.QUERY *mexco

le sance terzba nunsre .u'e.uuse'inai zo'u mi milxe cuxna zo mexno
ki'u zoigy. Mexican gy. .e zoiky. Mexicano ky. .imi na'e carmi jinvi

ni'o le semu'u selsku pesepi'o leso'i cmavo be zo .ui ge'u .u'e mi se manci
.i sarcu tu'a mi falenu sisku so'ole le go'i ku cmavo ra'i le ma'oste .ido doi
lojbab. pu'i ?xu cupra  le selsku na'elenu sisku so'o le cmavo

        co'omi'e kolin

As for the mistake in the sound combinations, I mildly prefer 'mexno',
because of the words 'Mexican' and 'Mexicano'. I have no strong opinion.

The example text with so many UI is awesome. I needed to look up several
of the cmavo in the list. Did you produce it without doing this, Bob?

Colin