CAFE.INT: su'u xekri

A montage of some of my recent outings, with the names changed to protect the
not so innocent :) Translations solicited --- I want to present the friends
mentioned with my impressions of them, mediated through a third party :)

pamo'o
<<lu go'e .ibaboke'u ko'u bacru <<lu ko seljde loi mabru li'u>>
li'u>>
.i lei puze'a tirna cu milxe ke cfipu cmila .i la paul. bacru
<<lu mabru tcini .u'iru'e li'u>> gi'e cevni melbi co dasni lo
xekri birtu'ucau .i'ero'u nercre .i ge lerci tcika vi le barja
gi cevni carmi co xekri fa le tsani za'a loi selca'o selne'i
.i so'o ve barja mo'u cliva .i la lizbet. na'e go'i cadykei
{be le xekri tedykerfa be la paul. kalsa be'o} se mlifanza
cisma no'e zanru le xajmi .ivusaibo ti'e xekri kalsa loi
juntytri .ii poi vlipa joi vlile joike daspo joi finti vau.u'a
.ikivive'i simsa go'i ro'a .i'unai
no'i la liz. dasni lo grusi notcre (to leno'a cu se kanla loi
danmo blanu za'a toi) be <<lu lenu prami cuca'e nu nelci carmi
se trina lo prenu ju nakni ju fetsi vau pa'ero'a li'u>> ne loi
lerfu co xekri .i mi (to lego'i cu se kerfa loi na'e kalsa
za'a toi) cairmau meleli'i grusi .i grusi fa lemi plokarlycre
.e le palku .e le kosycre noi jgena se dasni ru'u le xadmidju
.i su'o prenu cu ba'anaita'o sanga bacru <<lu .i GRUSypre ce
GRUSytau ce grusyXIRMyXEMkla li'u>> .ina'igo'i sa'e .i lu'e
gy.ce'ory.ce'o.ubuce'osy. cuka'u drani se basti lu'e xy.ce'o.ebu
ce'o ky.ce'ory.
.ita'ocu'i su'u xekri kei vi le kafybarja

ni'oremo'o
su'o bevri cu.a'acu'i masno kalsydzu zo'i loi ve barja .i la
paul. cu tavla (to leno'a mebri cu jurja'o .i le laurxajmi pu'i
vlipa .au toi) fi leli'i ge'utro .i <<lu .i mi du'eroi .u'anaizo'o
se ge'utro .iku'i mi purlaicte se go'i la liz. oinai.u'i li'u>>
<<lu.i xu purpla go'i zo'o li'u>> <<lu .ipe'i.ianai snuti li'u>>
<<lu.i la paul. jikfanza .iepei doi liz. .u'iru'e li'u>> <<lu .i
carmi jikfanza ju'o .iu .i ko co'u xlapre .i'u li'u>> <<lu .izo'o
tu'ako bapli .e'inai li'u>> (to pu'i vlipa .au fi leka smaji ke
tcila prami joi pendo noisu'anai se mupli na'ebo lecaca'a seltai
.i'o toi) <<lu .i mi le'o go'i li'u>>
.i la paul. ce la liz. co'a cisma simtipyda'a ni'a le jubme .i
la liz. (to gasta bo demxa'e ce margu bo jamfu ce xamsi bo kanla
vau .io toi) certu lezu'o bracau damba .i mi se mliburna ctacarna
co na'eke bracau damba certu gi'e zgana le barja
ni'o le patlu'i kujo'u le jukpa puza cliva .ija'ebo le barja cu
tatpi smaji .iji'a le trixe be le barja be'o {noi di'i krasi
{leka to'e cando gi'e kurfa kei} ki'u {lepu'u ru vi ri zdidabysnu
(to <<lu .i do te sluji le birka lo mleca be la'emi .o'a li'u>>
<<lu .i.e'u mi'o cipra .a'e birvrajvi .i.ai le prite .i do djuno
.o'ocu'i ledu'u le zunle pe mi tsame'a le prite birka doi paul.
li'u>> <<lu .i xu purpla go'i zo'o li'u>> toi) tigni fi loi ve
barja}} cu ca malmliselgu'i ke dukri'a kunti .i la paul. jinga
fi la liz. lenu birvrajvi .i la liz. go'i fi mi fu'i (to ba'e
dukri'a kunti toi) .i lerci tcika vi le barja .i mi'a pu'o
jbuboikei

ni'ocimo'o
le jatna <<lu .i.a'o do joi le pendo be do cu xaufri ca leca
vanci li'u>>
mi <<lu .i go'i .io .i ca pamoi zu'o mi vitke le barja calo
relmomcte .iza'a .u'eru'e lei ve barja cu clira cliva ca le
cabdei li'u>>
.i le re jibni be mi depci'o catlu le jatna
.i le jatna <<lu .i go'i ki'u leka lei cibdei na'o cabdei lenu
mutce gunka kei vi levi tcadu .ita'o do noi ta'e klama le barja
ca lei xavycte cu punai pe'i penmi la xiron. noi vi sidju li'u>>
.i la paul. ce la liz. smaji casnu lenu ri jo'u ra ba litru la'e
le merko .i le jatna cu degji jarco le clani ke blabi creka
xadyti'e be le cnino be mi gi'e cisma bacru <<lu .i.ai mi bazi
benji ri do ge'e li'u>> gi'e cliva
.i la liz. bacru <<lu .i do li'a selxagmau mi'a tu'a le bangu
.o'o li'u>> .i le re se cimei na lojbo
.i mi <<lu .i nu vlipa jivna zo'o .i mi jitro joi seltro li'u>>
la paul. <<lu .i ca ronu za'u prenu cu simfra cu nu vlipa jivna
ru'a .i go'i cu'u la djen. vecu'u le samsnuci'e .iseni'ibozo'o.
iecu'i go'eje'u li'u>>
mi <<lu .i xu purpla go'i zo'o li'u>>
la paul. <<lu le xaupre za'ota'e bacru <<lu xu purpla li'u>> li'u>>
mi <<lu .i xu purpla go'i zo'o li'u>>
la liz. <<lu .i co'a lerci .i doi paul. do pu nupre lenu mi'a
clira sipna .i mi cutyzu'e co bavlamdei li'u>>
la paul. <<lu .i.u'i xu purpla go'i li'u
mi <<lu .i.ua mi se sitna li'u>>
(tosa'a lemu'e sitna na dunli lemu'e xusra .i la paul. cu nalri'i
bacru la'ezo simfra gi'u xusra .i loi cmavo be "zo zo'o na'o
banzu lenu lo te sitna lo se xusra cu frica .i lemu'e mi se sitna
cu te ciste lo pemci joi kelci jenai xusra plitadji be la paul.
bei le bangu bei lenu jikca pluja .i na nibli fa le nunsitna lenu
morna sinma .i na nibli na'ebolesego'i.u'i .i mi mutce me"zoto tavla
.ixuse'izo'o purpla go'i toi)
la liz. <<lu malxlu zo'o li'u>>
.i lerci tcika vi le barja .i mi'a puba'o jbuboikei .i lei bevri
cu.a'acu'i masno bo kalsydzu fa'u sutra bo kalsydzu fa'u cando
.i casnu loi sancrfrikative .e loi relcisrampre girvlici'e .e loi
nalzva pendo ca'o le nicte noi srura be loba'a vu trene co pelxu
gusni nenri pamei ke sirji darno xemkla zmitai ke snura grusi
nalkalsa kunti be'o .uo xekri
---
'Dera me xhama t"e larm"e,	      T  Nick Nicholas, EE & CS, Melbourne Uni
 Dera mbas blerimit		      |  nsn@munagin.ee.mu.oz.au (IRC: nicxjo)
 Me xhama t"e larm"e!		      |  Milaw ki ellhnika/Esperanto parolata/
 Lumtunia nuk ka ngjyra tjera.'	      |  mi ka'e tavla bau la lojban. je'uru'e
 - Martin Camaj, _Nj"e Shp'i e Vetme_ |                *d'oh!*