Re: CAFE.INT lo ke'unai lisri pe la jbolanzu kafybarja

Quoth I.Alexander.bra0122@OASIS.ICL.CO.UK:

Quite legible and clear, Iain. It still has the standard lojbanitis of being
a bit dry - in other languages, it would sound more whimsical than it does
in Lojban, and I'm not sure if putting in attitudinals will help.

>.i bazi lenu mi'a simxu lenu rinsa kuku lo nanmu poi nanca li so'a
>cu klama fole na'e sirji ne'i le barja gi'e co'a zutse ca'u mi

What isn't straight? ("Apart from me", he stops himself from saying :) :)
The two axes? Not that obvious in context.

>.i le nanmu goi ko'a cusku le se du'u ri puzi se gunta lo puzu respa
>pe la'o ly. Saurischia ly.

Given that Cowan decided {cusku} takes a {lu...li'u} as its 2nd argument,
shouldn't this be {du'u}? I thought a {se du'u} was a {nu}.

I was a bit alarmed by {puzu} - after all, if it was extinct, one should
say {puzuba'o} or something of the like. But the point is that *this*
Saurischia is still around, so yes, {puzu} is actually very appropriate.

>.i lu<< .ila'aru'e go'i .iboku'i simlu fa lenu naku su'oda zo'u
>da cusku di'u ra cu'usa'a ko'a

"Noone told it!" --- somehow, that doesn't translate as well as it might.
An attitudinal wouldn't go astray; maybe also {snada cusku} or {jungau}
(inform).

>.isemu'ibo lego'i cpedu lenu mi curmi lenu te dunda lenu bilga
>lenu kurji ko'e

I'm not at all comfortable with this use of {dunda}. Not that it's necessarily
relevant, but I'm reminded of Schank's distinction between PTRANS (physical
transfer) and ATRANS (abstract transfer --- I think) in his semantic
primitives.

>.i mi je'a curmi gi'eja'ebo kiku nu'i bi'ogi cala'edi'u gi caku
>dunda loi cidja .e loi djacu ko'e
>gi'e satre ko'e gi'e fi lenu cadzu cu kansa fe ko'e

Your grammar is garbled here. Where does the termset end? And your {gi'e}
has no selbri following it.

>.i lu<< na birti .i mapaunai jimpe le stura bele menli belei puzu respa

I'd rather {no prenu cu jimpe}, myself...

>.i mi'a puzi klama zo'a lo bende belo xanto .ijeseki'ubo mi
>mu'i lenu djica lenu fanta lenu damba noi cumki fa lenu ke'a
>se jalge lenu ko'e se xrani cu cusku
>lu<< ko se kajde fi tu'a le mabru >>li'u

Uh, I *think* I got it :)

Nick Nicholas, Melbourne Uni, Australia.  nsn@{munagin.ee|mundil.cs}.mu.oz.au
"Despite millions of dollars of research, death continues to be this nation's
number one killer"       --- Henry Gibson, Kentucky Fried Movie.