la bradfrd jbogirz

ni'o di'e cu selci'a poi srana le zu'o boltikpykelci goi bytyky. poi se cmene
  bau lo glico zoi gy. football gy.

ni'o ca le lampru nalgundje le me bytyky. ritnacterjivna cu cfari
.i mi nelci bytyky.
.i sa'e mi nelci le kelgri poi se cmene zo byrnlis.
.i ca le lampru nanca la byrnlis. cu jinga le veljivna pe le vomoi terfendi
.i la'edi'u se jalge lenu la byrnlis. cmima ba'o le vomoi terfendi co'a le
  cimoi terfendi gi'e pujecajeba rinka lenu mi mutce gleki
to le brito me bytyky. terjivna cu se fendi fi vo girzu toi

ni'o mi puzi klama le me bytyky. stuzi gi'e catlu lenu la byrnlis. cu jivna
  le kelgri poi se cmene zo su'onzis. zi'e noi natmrkymri
.i lenu la byrnlis. joi la su'onzis. cu me bytyky. simjvi kei pu mentu sono
  gi'e pluka ni ki'unai lenu mi pu cilmo le carvi
.i le re kelgri cu simxu simsa le ni kelcertu
.i .ui la byrnlis. poroi kelsnada gi'e la su'onzis. noroi kelsnada
.i seja'e la'edi'u la byrnlis. jinga gi'e mi mi gleki xruti lemi zdani
.i pe'i le terjivna pu xamgu cfari

co'o mi'e .andruc.

a little aside here - {brito} in the above text isn't really correct. how come
there isn't a word for English (as opposed to skoto). Scots and Welsh people
get irate already when foreigners say 'English' when they mean 'British', but
it's no better to have to sat 'British' when you mean 'English'!