me le xanto joi le cmacipnu

ka'u zo'oro'u paroikiku

le xanto cu se batci le civysfani .i le cmacipni cu zgana la'edi'u
.isemu'ibo le cmacipni cu volklama le xanto gi'ebabo bacfendi le civysfani
.i lu oicu'i .uo mi ckire .i lenu mi gasnu ma cu xamgu do li'u pe cu'u le xanto
.i le cmacipni cu nakni .ije le xanto cu fetsi
.i lu .y. mi puroroi djica lenu mi gletu pa xanto li'u pe cu'u le cmacipni
.i lu .ie .airu'e .e'a li'u pe cu'u le xanto
.ija'ebo le cmacipni cu volklama le zargu be le xanto gi'ebabo co'ane'i muvdu
.i le smani poi zutse le tricu cu zgana la'edi'u
.isemu'ibo le smani co'a xance cistunta vo'a
.iseri'abo le smani cu dirgo le ladru narge poi seljgari
.i le narge cu darxi le xanto fo le stedu
.i lu .oicai li'u pe cu'u le xanto
.i lu .oicairo'u .eicai se'inai doi malfetsi le'oro'u li'u pe cu'u le cmacipni

--
John Cowan	cowan@snark.thyrsus.com		...!uunet!cbmvax!snark!cowan
			e'osai ko sarji la lojban.